SIP.CALL

SIP.CALL JE UNIVERZÁLNÍM A MODERNÍM ZPŮSOBEM, JAK TELEFONOVAT A DÁVÁ UŽIVATELŮM ALTERNATIVU K BĚŽNÉ ANALOGOVÉ ČI ISDN LINCE.

Hlasové spojení je přenášeno přes IP síť a koncovým zařízením je v tomto případě VoIP brána nebo IP telefon, komunikující přes SIP server. Služba SIP.CALL je moderním způsobem telefonování. Jedná se o telefonování za příznivé ceny, kdy od Vás nikdo nechce paušální poplatky. Uživatel platí pouze to, co ve skutečnosti provolal a nemusí platit navíc poplatky za paušál. Patříte-li také k těm, kteří mají doma ještě stále pevnou linku, přestože nezvednou sluchátko jak je rok dlouhý, není nic jednoduššího, než pevnou linku zrušit.

V rámci služby SIP.CALL získáváte samozřejmě své vlastní telefonní číslo. Pro zřízení této služby je snad jediná podmínka, a to kvalitní internetové připojení, přičemž je doporučována rychlost minimálně 128 kb/s.


Je služby SIP.CALL určena právě Vám?

Služba SIP.CALL je určena nejen pro koncové uživatele, ale i pro subprovidery, kterým umožňuje nabídnout službu svým
vlastním zákazníkům.


SIP CALL zahrnuje:

* přidělení vlastního telefonního čísla pro příchozí i odchozí hovory
* vygenerování a ověření funkčnosti uživatelského jména a hesla, kterým se koncové zařízení přihlašuje k SIP serveru
* sekundovou tarifikaci hovorů

*u této služby nelze garantovat datová spojení - jako např. spojení přes modem, fax, platební terminály apod., které modulují digitální data na analogový signál.


Výhody služby SIP.CALL:

* žádný paušální poplatek - fakturováno je jen to, co zákazník ve skutečnosti provolal
* úspora telekomunikačních poplatků, která dosahuje výše až 70%
* výhodná tarifikace
* úspora prostředků na dvojí infrastrukturu (SIP telefonie využívá pouze infrastrukturu pro počítačovou síť, není nutné budovat telefonní infrastrukturu)
* SIP.CALL je možno doplnit o služby Virtuální ústředny, která uživatelům umožňuje využívat pokročilé funkce, aniž by byla nutná investice do standardní telefonní ústředny, která se pohybuje v řádu několika desítek či stovek tisíc korun
* možnost koupit vhodné koncového zařízení, odpovídající požadavkům zákazníka (zahrnuje konzultaci při výběru vhodného zařízení, samotné zařízení, jeho konfiguraci a aktivaci telefonního čísla)